piektdiena, 2009. gada 24. jūlijs

Acer (vai a1.lv?) labojas

Pirms neilga laika mani ieinteresēja kāds Acer ražots netbook klases portatīvais dators, ko piedāvāja iegādāties www.1a.lv. Komplektācijā noteikts, ka tas tiek pārdots ar jau uzinstalētu Windows XP operētājsistēmu. Nolēmu painteresēties, kādas ir opcijas. Īsumā tas izskatījās aptuveni tā:
- A bez vindozes nevar?
- Nea.
- A naudu par neizmantotu licenci var dabūt?
- Arī nea.
- A žaļ :(

Pie reizes painteresējos arī PTAC, cik tas ir smuki "uzspiest" OS, ko nevēlos lietot. Atbildēja man centrs, ka pārdevējam ir visas tiesības darīt tā, kā viņš grib, bet man ir visas tiesības nepirkt. Ideja skaidra.

Tad vēl nepaslinkoju un aizsūtīju Acer Europe birojam jautājumu, kā tad ir ar tādu prekomplektāciju, sak, ko man Linux zealotam darīt, ja negribu MS produkciju. Atbildi, protams, nesaņēmu (cik bieži vispār šādi feedbacki atbild parastiem mirstīgiem?).

Bet šorīt skatos, ka e-kastē iekritusi reklāma par jauno a1.lv akciju, un - surprise, surprise! - speciāli pieminēts, ka ir iespēja "izvēlēties kādu no Microsoft Windows operētājsistēmām vai arī instalēt kādu no atvērtā tipa programmām!" Par terminoloģiju šoreiz neizteikšos, bet atļaušos papriecāties par šādu iespēju, optimistiski domājot, ka tur ir arī mans nopelns :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru